Jak skutecznie działać w branży SEO

4 wrz 2015

Jak skutecznie działać w branży SEO

Współcześnie content marketing to działania, których nie można już realizować na przysłowiowe odwal się.

Zdobywanie linków to już przeszłość. Jeśli ktoś chce w bieżącym roku na tym rynku zaistnieć musi zająć się zagadnieniem takim jak linkeaming i to realizowanym na wysokim poziomie. Wprowadzane zmiany powinny w końcu wyrzucić z rynku firmy, które oferują wysokie pozycje za grosze. Nowy algorytm Google nazywanym Gołąb funkcjonuje już doskonale w angielskiej sieci i powinien niedługo pojawić się także w naszym kraju. Jeśli nie w tym roku to i tak warto się już na niego przygotowywać. Zmiana związany z tym nowym algorytmem powinna bowiem doprowadzić do tego, że wyszukiwania będą się mocno wiązały z miejscem zamieszkania osoby, która czegoś w sieci szuka. Dlatego wyniki wyszukiwania, które odnosić się będą do punktów usługowych czy sklepów mogą się całkowicie zmienić. Osoby, które działają w branży SEO muszą w swoich działaniach brać pod uwagę coraz więcej różnorakich czynników.

Rynek mobilny Obecnie należy przypuszczać, że dla Google istotne staną się niedługo czynniki behawioralne. Sprawdzana będzie treść strony, ale istotne będzie to jak strona się ładuje oraz gdzie znajdują się te informacje, które są ważne dla odwiedzających. Współcześnie trudno przypuszczać jak świat nowych technologii będzie się rozwijał w kolejnym roku, dlatego tym trudniej ocenić co będzie za 5 lat. W tej branży trzeba więc mieć odpowiedni zmysł i umieć przewidywać co może się stać na rynku za jakiś czas. Zawsze można być pewnym, że to co obecnie jest popularne będzie za 5 lat jak z ery kamienia łupanego. Mówi się, że 2018 roku nastąpi apogeum, jeśli chodzi o ruch mobilny, który będzie wtedy większy niż ten z urządzeń stacjonarnych. Obecnie rynek mobilny na pewno trzeba doceniać i brać pod uwagę, ale za kilka lat stanie się on całkowitym priorytetem w ramach licznie podejmowanych działań. Już za około 5 lat wyszukiwarki powinny także wracać do swojego stanu początkowego. Przed laty najważniejsza była dla nich treść ale, były prosto skonstruowane i użytkownicy bardzo szybko nauczyli się je oszukiwać. Obecnie jak się okazuje siła i moc obliczeniowa wyszukiwarek jest coraz większa i dlatego za około 5 lat na nowo powinny one przede wszystkim zwracać uwagę na treści. Wyszukiwarki powinny być lepiej dopracowane a algorytmy powinny być inteligentne. Już teraz Google coraz lepiej radzi sobie także z naszym językiem. W związku z tym prawdopodobnie wystarczy tylko kilka lat, by wyszukiwarka była w stanie w języku polskim brać te same aspekty oceniające co w języku angielskim.